5 Ağustos 2014 Salı

Sevgili günlük ...





Saat 23:00 civarı                                                                                                 13 Temmuz 2014

Televizyonda Almanya-Arjantin maçı var. Dünya kupası finali yani ... 

Bütün dünya bu maça kilitlendi. Herkes ekran karşısında bir tarafın gol atmasını bekliyor.  Ben ise tur için gerekli olan hazırlıklarımı bitirdim sanırım. Sanırım diyorum çünkü insanın aklına her dakika yeni bir eksik geliyor. Misal şu anda yedek lenslerimi almayı unuttuğumu farkettim. Neyse ki çok geç değil henüz. 

Şu an yaklaşık bir haftadır yaşadığım hazırlık stresinin yerini yavaş yavaş yolculuk heyecanı almaya başladı. Kalbimde keyifli bir çarpıntı, karnımda da tatlı bir ağrı var. Umuyorum herşey yolunda gider, aksilik olmadan,sağ salim, keyifli bir şekilde planlarımızı gerçekleştirebiliriz.

Uzun süredir beklediğim, istediğim yolculuk günleri geldi ve ben uyuyup uyanıp düşlerime dalmayı (uyumayı) bekliyorum. 

Ne de olsa geri dönünce bu hayat bizi tekrar uykudan uyandırıp gerçeklerle (dayatılan gerçekler ya da zorbalıklarla) karşılayacak.

Şimdilik bekliyorum ... Düşlüyorum ...

Umarım bu yolculuğun hayatımda önemli ve keyifli bir yeri olur. Bana sahip olmadığım yeni ufuklar, yeni bakış açıları ve yeni anılar getirir.

Macera başlıyor !

Hadi bakalım ! 

İyi uykular ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder